بیمه

فروش، مشاوره، وکالت، داوری، آموزش درخصوص انواع بیمه نامه ها از تمام شرکت های بیمه گر(بیمه عمر، مسئولیت، درمان و ... )

فروش، مشاوره، وکالت، داوری، آموزش درخصوص انواع بیمه نامه ها از تمام شرکت های بیمه گر(بیمه عمر، مسئولیت، درمان و ... )

شرکت کارگزاری پارس حامی مرکزی با بیش از یک دهه سابقه موثر در صنعت بیمه آماده خدمت رسانی به شما بیمه گذاران عزیز می باشد .
مهسا صیدی کارگزار رسمی بیمه مرکزی
تلفن 09223761012

ویژگی های ممتاز یک کارگزار بیمه چیست ؟

پنجشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۷، ۱۲:۰۵ ب.ظ

mahsaseydi7

 بطور اخص علاوه بر مزایایی که قبلا در خصوص استفاده از خدمات کارگزاری مطرح گردیده آنچه مقررات تصریحا به آنها  اشاره کرده است و در حقیقت وجه تمایز یک کارگزار از نمایندگی های شرکت بیمه گر است عبارتند از :

1.      کارگزار به دلایل اشراف اطلاعاتی و تخصصی خود در زمینه بیمه و نقاط قوت و ضعف هر شرکت بیمه گر گزینه های مطلوب بیشتری را در اختیار خریداران بیمه قرار خواهد داد . بطور مثال برخی از شرکت ها در زمینه روش های پرداخت خسارت وضع مطلوبتری دارند برخی از آنها از سیستم های مکانیزه و بر مبنای  IT استفاده بهتری می برند . برخی دارای شعب پرداخت خسارت گسترده تری هستند . برخی تعامل بهتری با مشتریان خود دارند و این مشاوره امتیازاتی است که یک کارگزار به راحتی در اختیار بیمه گذار محترم خود قرار می دهد .

2.      کارگزاری این مجوز را دارد که علاوه با شرکت های بیمه گر ، با نمایندگی های شرکت بیمه گر نیز وارد گفتگو و عقد قرارداد شود و قراردادهای بزرگ را از طریق آنها جاری و اجرایی و مدیریت نماید .

3.      ارتباط با یک کارگزاری جای ارتباط با چند شرکت یا چند نمایندگی : طبیعی است که ارتباط با چند نمایندگی متعدد یا شرکت های متفاوت از سوی بیمه گذار ، نیازمند صرف وقت و مواجهه با سلیقه های متفاوت و انگیزه های متفاوت بیمه گران بوده و همسانی ارایه خدمات و مدیریت متمرکز و یکسان را زیر سوال می برد ولیکن با وجود یک کارگزار قابل و توانمند که از مدیریت اجرایی قابل ملاحظه ای نیز برخوردار باشد خاطر عزیز مدیران را به آرامش می رساند و طبیعتا با خط دهی یکسان کلیه واحدهای صدور تحت امر به یک شیوه عمل خواهند کرد و مدیریت بر آنها راحت تر است .

4.      یک کارگزار امین واسطه ایست بین نمایندگان شرکت های بیمه گر و بیمه گذاران بزرگ سازمانی در زمینهه فرخوانی نمایندگان علاقمند به همکاری ، بررسی شرایط آن ها ، بررسی صلاحیت های این نمایندگان ، بررسی توان فنی و مدیریتی نمایندگان ، بررسی صلاحیت های تجهیزاتی و فضا و امکانات و قابلیت ارائه خدمات ، بررسی صلاحیت های مختلف و شئوناتی و اخلاقی و هنجارها مطابق الگوی ارائه شده از سوی بیمه گذاران بزرگ سازمانی برای همکاری .

5.      کاهش حجم ترافیک و بار تصمیم گیری و انتخاب نمایندگان و شرکت های بیمه ای از بیمه گذار

6.      امکان استفاده از پتانسیل همه شرکت های بیمه گر و جلوگیری از بروز وقفه در خدمت رسانی ( در خصوص بیمه گذاران بزرگ سازمانی )

7.      ایجاد رقابت حرفه ای مثبت بین شرکت های بیمه گر و امکان گردآوری تعداد بیشتری از شرکت ها ی بیمه ای و دادن فرجه انتخاب به بیمه گذاران برای انتخاب با توجه به سلایق شخصی خود .

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۱۷
کارگزار رسمی بیمه مرکزی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی