سیاست بنیادین کارگزاری رسمی بیمه
پنجشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۷، ۱۲:۰۵ ب.ظ
معمولا فعالان در صنعت بیمه حول محور خدمات بیمه ای یک یا چند بیمه گر خاص فعالیت های خود را سازمان دهی می کنند و در نتیجه تبدیل به حافظ منافع آن بیمه گر می شوند . شرکت کارگزاری رسمی بیمه پارس حامی با تکیه بر کیفیت خدمات همواره سعی در ارائه بهترین و با کیفیت ترین راهکارهای متصور در صنعت بیمه را داشته است . تعلق خاطر به یک یا چند بیمه گر ، ضامن بهترین راه حل برای مشتری نیست . لذا شرکت در سیاست های کاری خود با درک نوینی از مشتری مداری ، همچنین با نیت تمرکز ، برخواست و نیاز مشتری تصمیم بر حرکت در مسیر عدم تعلق خاطر به بیمه گر خاص گرفته است . امروز شرکت کارگزاری بیمه پارس حامی ، تنها حافظ منافع مشتری است و سعی در انتخاب بیمه گر برتر به جهت ارائه خدمات با کیفیت تر را دارد .
۹۷/۰۹/۱۵